بهتـــریـــن روزهـــای رویایــــــی
بهتـــریـــن روزهـــای رویایــــــی
بگذارکه درهاهمگی بسته بمانند،وقتیکه نگاهی نگران پشت دری نیست!

هرگز نگو که دوست داری ، اگر حقیقتاً بدان اهمیت نمی دهی
درباره احساست سخن نگو ، اگر واقعا وجود ندارد
هرگز دستی را نگیر وقتی قصد شکستن قلبش را داری
هرگز نگو برای همیشه وقتی می دانی که جدا می شوی
هرگز به چشمانی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری
هرگز سلامی نده وقتی می دانی که خداحافظی در پیش است
قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری
به کسی نگو که تنها اوست وقتی در فکرت به او خیانت میکنی

 تو این دو روز زندگی ، شبیه من فراوونه
یه لحظه چشماتو ببند ، گذشتن از من آسوونه

 

در آغوش خودم هستم
من خودم را در آغوش گرفته ام ! نه چندان با لطافت و نه چندان با محبت
اما وفادارِ وفادار 



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت16:15---16 فروردين 1392
سلام فاطمه جون وبلاگت عالی بود مطالبش و بخصوص عکساش.همه چی عالی بود ellerine salik canim benim.seni seviyorumپاسخ:سلام،نگین جون ممنون که به وبم سرزدی،امروز بعد از دو ماه اومدم به وبلاگم سر بزنم واقعا خوشحالم کردی.بوس بوس

نگین
ساعت16:14---16 فروردين 1392
سلام فاطمه جون وبلاگت عالی بود مطالبش و بخصوص عکساش.همه چی عالی بود ellerine salik canim benim.seni seviyorum

fateme
ساعت11:07---13 آبان 1391
سیلام.وبت خیلی قشنگه ودوس داشتنی ابجی.امیدوارم موفق باشی

ندا
ساعت11:44---12 آبان 1391
سلام جمله یه زیبایی بود اما من افرادی رو دیدم که خودشون به خودشون بی وفایی میکنن.
پس دیگه به اغوش خودتم اعتماد نکن


hadi
ساعت22:33---10 آبان 1391
سلام خوبی؟؟
می دونی کاخ شیشه ای کجاست؟؟
بروزم!


طاها
ساعت18:03---9 آبان 1391
سلام وبلاگ خوبی داری

مطالبش خیلی قشنگن

واقعا عالی

اگه وقت داشتی به وبلاگ منم یه سری بزن

مطالب جالبی برای خواندن داره

مرسی


پاسخ:سلام،حتما میام،


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, توسط F@teme
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.